Messelamper

Henter produkter
{{amount}} Produkter
Henter produkter
FRI FRAGT {{ discountPercentage | number: 0 }}%
{{product.Title}}
{{discount}},- {{language.iso == 'SE' ? 'SEK' : 'DKK'}}
{{product.DeliveryTimeText.split('→')[0]}} Hent i butik Varen er udsolgt
FRI FRAGT {{ discountPercentage | number: 0 }}%
{{product.Title}}
{{discount}},- {{language.iso == 'SE' ? 'SEK' : 'DKK'}}
{{product.DeliveryTimeText.split('→')[0]}} Hent i butik Varen er udsolgt

Messelamper


Her finder du vort udvalg i messebelysning til messestande

Hvilken messebelysning skal du vælge til din stand?

Ved messer eller udstillinger er det et absolut must at skille sig ud.

I og med der er mange stande på stedet, gør det konkurrencen større, og derved kræves det at man stiller med noget unikt og tiltalende.

Foruden design af stand, er messebelysning et effektivt virkemiddel der får kunderne til at lægge mærke til din stand, og derved har du plantet et frø af interesse i kunden.

Det frø skulle meget gerne blive til en nysgerrighed for at se hvad det er i tilbyder.

Inden messen bør du tænke i retning af hvad messelys vil jeg have og hvad vil jeg gerne sætte fokus på med min messestand - skal der sættes spot på enkelte varer, skal jeg have en sofa område med dæmpet belysning, skal jeg have en logo projektor ?

Valg af lys til messestand handler selvfølgelig også om hvad der sælges i firmaet, men langt hen ad vejen er virkemidlerne ens uanset hvad du sælger.

Som udgangspunkt er designet på standen afgørende for hvilken type messebelysning der vil fungere på netop din stand, dog kan messebelysning indrettes på mange måder, blandt andet med såkaldte messespots.

Har du informationer på væggene, eller skal der reklameres for nyeste kollektion af tøj eller møbler, så skal dette muligvis highlightes med messe spots.

Spots til messen skal være i LED af flere årsager.

LED afgiver intet varme, så bliver standen ikke unødigt varm at stå i.

LED udnytter energien bedre, 97% af energien bliver til lys, i gløderørspærer er det 15% af energien der bliver til lys.

LED har lang levetid ofte op til 50.000 timer og sidst men bestemt ikke mindst - LED sparer dig for flere tusinde kroner om året i strøm, de er utroligt lavenergi venlige, og plejer ofte at kunne spare folk for mellem 50 og 80% på elregningen.

LED sørger også for at overholde arbejdstilsynets Ra værdier, så de har en farvegengivelse der ligger over 80%. LED ligger på mellem 90 og 95%.

Hos Lightstore har vi f.eks lige fået Marconi Design, på plakaten, der laver lys til messer.

Deres messebelysning består af spots i forskellig kelvin og forskellig lumen og ikke mindst i forskellige elegante designs.

Har man sofaer og stole stående til fri benyttelse, er det langt bedre med en dæmpet og behagelig belysning på messestanden, det skaber en hyggelig og tiltalende atmosfære som gør folk afslappet.

Hos Lightstore anbefaler vi altid LED. Grundene er som tidligere skrevet længere holdbarhed, ingen varmeudledning og meget lavere forbrug af strøm.

Med LED har du de samme muligheder for at kunne vælge varme på pæren, som måles i Kelvin, jo lavere tal jo varmere farve.

Til sofa og steder hvor folk skal være afslappet er det optimalt med et kelvin tal der ligger mellem 2500 og 3500.

Skal det være spots der skal vise alle detaljer er det mellem 5000 og 6500 kelvin.

Når messebelysningen på standen skal op og hænge er det en nødvendighed at tage højde for at kunder har forskellig højde, de skal selvfølgelig ikke hænge så lavt at nogen slår hovedet imod lamperne.

Messelamperne skal derudover heller ikke hænge for langt oppe, da det vil kræve højere lumen.

Lumen er tallet der angiver hvor langt lampen kan lyse, jo højere lumen jo længere kan lampen lyse.

Hvis der skal skabes blikfang på standen, har vi i lightstore, et kæmpe udvalg af logo projektorer, lasere, røgmaskiner og andet.

Husk blot på at det er en balance gang, for det får folk til at kigge forbi, men det skal også være nøje afstemt med det signal, i som firma, vil afsende til jeres kunder.

Blikfang kan også skabes med ganske almindelig lamper som spots, krydrer du dine spots med en rød løber, så får det en snert af eksklusivitet, og det tiltrækker alle kunder - man føler sig som en million på en rød løber med spots på, og det er et faktum.