Messestande

En skræddersyet messestand

Hos os kan du få din messestand "skræddersyet" stort set helt efter dine egne ønsker. 
Vores salgsafdeling kan på kort tid afdække dine behov for at få den optimale løsning på din messestand og ikke mindst kommer vi med forslag til den optimale messebelysning på udstillingsstanden.
Kontakt os i dag og start snakken om din næste messestand. 

 


{{amount}}

{{discount | currency_format}}

-{{ discountPercentage | number: 0 }}% {{product.Title}}

{{discount | currency_format_decode}}
Spar {{ (product.Prices[0].FullPriceMax - product.Prices[0].PriceMin) | currency_format }}

God råd om køb af udstillingsstand:

Når du skal udstille på messe eller en udstilling, er der et par ting som vi råder dig til at tage højde for. Læs mere herunder.

 


1. Din messestand skal være fleksibel


Med en flexibel stand mener vi at den skal være let at skalere både op og ned i størrelse - ikke kun i længde gange bredde, men også i højden. Her får du mulighed for at give standen lidt ekstra blikfang, og da man typisk betaler for antallet af gulv m2 får du således ved at bygge standen op i højden, en masse "gratis plads"
Bygger du standen op i alutruss opnår du netop denne fleksibilitet, da et alutruss udstillingssystem kan varieres næsten i det uendelige. Det er lidt lige som Lego klodser, som kan kombineres på utallige måder, og bliver aldrig så slidt at det ikke kan bruges igen og igen, år efter år.

 


2. En iøjnefaldende stand, der SKAFFER LEADS...


Du har besluttet dig for at dit firma skal deltage på en messe. Derfor er det vigtigt at du får de ønskede værdifulde leads med hjem fra messen.
Alle kan skaffe en masse besøgende på messestanden. Det er simpelt... bare uddel noget gratis. Det kan være italiensk is, gratis hotdogs, café latte eller lignende. Så er du sikker på fuldt hus, men er ønsket at du får mange interessante besøgene der vil købe dit produkt, skal konceptet omkring din udstillingsstand være skarpt, nemt forståeligt, men samtidig interessant nok til at den besøgende kommer ind på standen. Din stand skal være spændende og iøjnefaldende. En logo projektor der kaster dit logo op på væggen eller på gulvet kan være én idé, men vi har mange flere spændende produkter der kan gøre din messestand iøjnefaldende.
Kontakt os gerne for flere idéer og et oplæg på de mange muligheder der ligger på lyd og lyssiden.  

 


3. Ikke bare en bagvæg med et stofbanner, men en lækker messestand


Din messestand skal give opmærksomhed. Ikke bare være en væg med et banner og et bord med brochurer. 
Nej der skal sendes de rigtige signaler til de potentielle kunder der ønsker dit produkt. 
De rigtige signaler kan være forskelligartede men ofte vil det være nøgleord som: succes, høj kvalitet, personlige relationer, pålidelighed, design osv osv.
De budskaber får du med sikkerhed ikke frem på din udstillingsstand, hvis vi snakker en kedelig flad bagvæg med et stofbanner eller et tv.
Derfor bør du vælge en langsigtet økonomisk god løsning, og ikke en hurtig her-og-nu løsning, som alligevel ikke giver dig det ønskede output af deltagelse på en udstilling.
Med en stand i alubro er du sikret en stabil messeløsning - start bare med en mindre stand. Den kan altid udbygges helt efter dit behov. Typisk bygges standen op i trekantet eller firkantet alubro. Kontakt os gerne for et oplæg. Det er billigere end du tror :-)

 


4. Indretning af messestand


Når du har gjort op hvad din målsætning med messedeltagelsen er, så kan vi fastlægge opbygning og indretningen af standen. 
Typisk opdeler man standen i forskellige zoner med hvert sit formål: modtagelse af kunder, en zone med produkter, "hvem er vi" zonen, som ofte med fordel kan laves sammen med den "digitale zone" med præsentationer på iPad, storskærm eller lign.
Så skal der være en zone hvor du kan sidde sammen med dine kunder og få aftalt et samarbejde, eller blot hurtigt kan få opsamlet de værdifulde kontaktinformationer (læs mere om dette i pkt. 5)
Opdelingen af messe standen i zoner behøver ikke nødvendigvis være en rent fysisk opdeling med en væg, men kan laves med andre virkemidler som f.eks, stoffer men her spiller messebelysningen også i høj grad en stor rolle. Lightstore har erfaringen i at skabe den rette belysning og stemning på din messestand, så kontakt os for en uforpligtende snak.

 


5: Ikke visitkort i en glasskål på bordet -> fremtiden er her...


Din messestand er perfekt. Indretningen er optimal. Medarbejderne er trænet og instrueret. Der er masser af besøgende på messen, og den nemme løsning er glasbowlen på bordet og skiltet "Visitkort her og vi kontakter dig".... NEJ... den går altså bare ikke. 
Det er af allerstørste vigtighed at en messedeltagelse kaster værdifulde kunder af sig, så derfor skal de registreres nøjagtigt til senere opfølgning.
Heldigvis findes der en masse fede apps i App Store du kan downloade og bruge på din mobiltelefon eller iPad.
Søg på "expo lead" og du vil få masser af muligheder på forskellige apps til registrering af kundeleads. 
Vi har testet én af dem (Expoleads) og det virker super. Hurtig nem registrering af de besøgende, så du nemt og hurtigt kan følge op på de brandvarme leads du skaffer på din nye lækre messestand.

Er du blevet lun på at høre mere om hvordan DU kan få en ny messestand der giver nye kunder? 
Så kontakt os og start snakken allerede i dag.