Reparation

Hvis der sker en fejl på et produkt indenfor garanti perioden (6 måneders garanti fra købsdato + 18 måneders reklamationsret), skal du gøre følgende: 
 
  1. Udfyld vores online reparations-skema.
  2. Send det udfyldte reparations-skema til os.
  3. Afvent vores svar med anvisninger for reparation.
  4. Send produktet i henhold til vores anvisninger (ofte kan varen sendes direkte til producenten, da det forkorter reparationstiden) eller aflever varen på vores adresse. 
  5. ​Når du sender pakken SKAL du vedlægge:
    1. Print af reparationsskema (når du har udfyldt skemaet modtager du en kopi på din mail)
    2. Kopi af original faktura (kan findes i din kundekonto)
    3. Oversigt over medsendt udstyr f.eks. strømforsyning
    4. Adresse som produktet skal returneres til efter reparation

Vi vender tilbage indenfor 24 timer i hverdagene.
 

Pakkelabels

Skal du sende en vare til reparation beder vi dig sende retur med GLS og du kan bestille pakkelabels i webshoppen
 

 

 
 

Betingelser for reparation

 

  1. Varen skal sendes forsvarligt pakket ind og helst i original emballage.

 

  1. Hvis den oplyste fejl ikke observeres, eller fejlen skyldes et andet produkt end fremsendte, pålægges et undersøgelses gebyr på DKK 400,- inkl. moms. Beløbet opkræves pr. faktura, og skal indbetales før varen returneres til dig.

 

  1. Vi betaler forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returneringen af varen efter endt reparation (kun privatkunder)

  2. Vi sørger for at dække dine udgifter for tilbageleveringen, men kun hvis du benytter vores retur pakkelabels og kun hvis reparationen er omfattet af garantien eller er reklamationsberettiget (kun privatkunder)

 

 
 

Salg af reservedele


Mangler du reservedele til ADJ produkter kan disse bestille direkte hos ADJ Partsshop